Tisdagskväll/lyckad

Jaaa det tycker jag allt ..har varit på möte och grejer i dag sen drog jag ocvh björn till syrran och här fastnade vi =) så vi bkade kladdkaka och grejer .. mumma .. sen så vart det att jag skulle sova här för vi skulle göra nått i morron ska ed och lämna oliva på dagis och vi skulle till badhuset och grejer i morron ... nice ..Så min älskling fick knalla hem själv och sova utan mig inatt :(


Jaha .. ska till ullared den 12 mars , ska bli riktigt kul fakisk .. Lena ska med mig =) kommer bli upperligt .. =)
och de blir handla handla handla handla .. och handla ... ska passa på och köpa babyläder eftersom det är så billigt där =)

På Tordags bär det av till sjukhuset också . e så orerhört rädd men de ska bli så jävla kul att änkligen komma igång =) ... nu är det våran stund älskling .. ♥


Jaha nej ska dricka lite vatten och ta en till kladdkaks bit ?? mmmm ska nog träna i morron endå  har ju faktiskt inte ätigt kladdkaka på evigheter ... =) hehe ...jaha ....


Sen eftersom jag inte fattar hur man lägger in ett youtube klipp på min blogg för att visa er .. nån som har tips ??

tycker ialf att ni ska gå in på youtube och söka efter ... sun goes down , med david jordan ... låten har fastnat för mig och kommer säkert göra det för er också ... nått jag rekomenderar ialf =)

köss och godnatt


Till Lena Bjurbäck♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej, Då fanns det ingen plats kvar till mig eller? till Ullared alltså?

2009-02-18 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0