Till min Själsvän och en undarbar person

Tänker nu skriva ett litet inlägg till min Jessica Lotthagen på alla hjärtans dag .


  Det var en vanlig dag , satt vid min dator och var inne på Lunarstorm.
Skulle då kolla efter några som bodde där jag bodde då, en liten by utanför Karlskoga .
Blev så paff , där såg jag en tjej som bodde i by som jag aldrig sätt förut . VEM VAR HON ?
Jag som självklart inte kunnde hålla mina frågor i styr, frågade vart hon bodde i by och att jag inte hadde sätt henne .
Vi började prata mer och mer . Och det läskiga var att vi var så oerhört lika . Vi tyckte om samma saker så de var skrämmande . Nån vecka senare så skulle jag på en fest . Tänkte hon kanske också ville med . Så jag fråga personen jag aldrig ahde träffat i värkligheten om hon ville det och de ville hon .

Stod och vänta på henne där festen skulle vara .. Hon klev ur bilen .. och allt klickade klart man var nervös av vad man skulle säga och allt .. Men det gick ..
Trodde jag hadde skrämt bort henne den kvällen, då jag vart oerhört rund om fötterna och gjorde konstiga saker .
Men nej , jag har henne än hos min , min själsvän-

Du Jessica betyder så oerhört mycket för mig så du vet inte . Du ställer upp när det gäller allt .. Vi hittar på helt galana saker och lever på massa roliga minne ..

Du är dn jag ser mig längst med , ålderdomshemmet .. mm.mm .. Du är den som tar störst plats i min hjärta av mina vänner ..

jag älskar dig min underbara vän Jessica Lotthagen ..


Kommentarer
Postat av: Din skogsbär !

aaaw va gulligt !! ÄLSKAR DIG GUMMAN !! Du och jag på ålderdomshemmet sen .. haha :P

2009-02-14 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0