Pusst!

Jaha .. dagen avklarad ... HAN VART ÖVERLYCKLIG ..... Jag och syrran kände oss riktigt stolta !! hehe ... Men ush när vi väl slappnade av , bägge gjäspade som bara den hehe .. kändes värkligen att man hadde gjort nått .

Jaha .. var och handla lite förut =) så har jessie färgat håret på mig . me like .. men de ser ut som vanligt typ gjorde bara utväxten . men de blev skeeta bra ..


I morron blir stor handla och filmkväll .... på lördag blir det bodaborg, nån mer som vill med ? Lena ? Sara? alla ? hör av er eller så gör jag det hehe ....sen händer det inte så mkt mer ...

jaha nej nu e det sista pinken för både mig och hundarna sen e det naanna


köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0