Onsdag/pyssel och hockey

Jaha ..., sitter på brosans jobb =) och har hjälpt mamma att duka lite för tv temet som kommer ikväll då det är bofors-västerås ... Ska även jobba vid västerås insläppet ... nice ... alltid lika kul tycker jah =)

Jaha .. starckars syrrans gubbe hehe ... han åker varjer måndag och kommer hem på torsdagen .. hehe då passar jag och syrran på att göra om lite i hans hus ... förra vecka så mublerade vi om hans vardagsrum och böt gardiner i nästan hela huset... göööör snyggt vart det .. och nu mina kära vänner .. vet inte om vi har tagit vatten över huvvet men detta ska nog gå .. vi håller på att göra om det lilla badrummet heheh .. kom på det igår att vi skulle göra det och det slutade med att vi köpte färg ,, sen växte ideerna ... så nu är det nästan klart .. kommer bli så jävla fint ..

om vi nu hinner klart ....



jaha annars har jag en ovanlig bra dag tycker jag ... men de ska man väl kunna ha ?? hela dagen allså ..


jaha nej kollar runt lite ... ska hem till syrran och fortsätta sen ska jag hem och snygga till mig , de säns ju trots allt i tv ikväll hehe och då kan man ju inte se ut som ett vrak ...

dagens skämt :

Vad kallas en groda utan ben ?
-Hopplös


Vad har brandmännen för skor ?
-LÅGskor

Varför kan en hjort inte ändra sig ?
-(h)gjort är (h)gjort ....

Vet du vad japans starkaste man heter ?
- Do ping

Du som vet så mkt om sex, vet du vad en 7,24 är ?
-Nej ?
- Det är den 69 i euro !



Sofia Jergander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0