Nyfikna♥

Eftersom alla är så nyfikna så måste jag ju absolute berätta mer , och det gör inget är så jävla glad att detta gått vägen osv ... hehe ret utsagt överlycklig ...

Såhär går det till ialf för oss som jag vet än sålänge ...

Vi får komma dit (dahh) ☺
Sen går man ju igenom massa frågor och häften med allt vad man har i bakrundssjukdommar och allt .. sen så kommer vi få gå hon någon pykolog och prata (eftersom detta är ett stort steg med massa sprutor och andra ingrepp) så först går man tillsmmans sen var och en försig .. sen när det är klart så kommer jag att få börja med hormonbehandling i 3-4 veckor tror jag det är (stackars björn) Så jag kommer producera massa med ägg .. sen så plockar dom ut äggen och sätter igång med sitt arbete sen när det är klart så sätter dom i äggena i mig igen och så får man vänta och se ifall det tar sig ,,,


Men det tror ja det ska göra har faktisk väldigt lätt att bli gravid .. tex med mitt ex skulle enbart byta dag med dom så kallade p-plåstren och kanske var plåsterlös under natten max ... ett litet sprut så vips vart jag gravid och hade endå kvar p-medle i kroppen . kanske var super spermier också vad vet jag ? men men .. får hoppas att jag har lätt för det dena gång också =) är så underbart glad hehe ♥


♦Snart kommer Acelas syster och hälsar på =) ska bli kul ! Får änkligen se hur hon har växt och allt , ska bli kul att se hur hon reagerar på sin syrra samt mamma och pappa =) Kan bli hel vilt juh !!!!!


PussHej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0