Jahamen fullt ös ♥

jaha ... ja jag sob ju hos syrran igår ... ALDRIG MER ... de spökar där !!! höll på att skit på mig rent utsagt .. Vet inte är jag den dom söker upp eller ? är jag motaglig för sånt ... jag menar de har hänt lite konstiga saker .. och sist jag sov hos min älsta syster helena .. då börja jag nästan gråta när jag såg min systers mormor kolla på mig .. och hon har varit död ialf i 10 år ...om inte mer .ush ... men samtidigt när jag såg att det var hon var jag lugn .. men chockad av tanken ..


aja ... väl då jag hadde bytt sovrum och grejer inatt haha så kunnde jag somna .. men de var svårt .. så när syrran kom ner i morse så vart hon åpaff att jag inte låg på samma ställe .. hehe .. jag sket i att följa med henne och lämna oliva på dagis ..känne att jag var tvungen att sova lite till .. sen kom min älsta syster och hämta oss då vi skulle till badhuset med maja och mikkis .. kom nästan nyss hem ifrån badet .. har varit där ett X antal timmar ..


Och nu så blir det ju dock ingen lung stund då det är ishockey ikväll och ska dit och hjälpa till och förbereda ..typ 50 makor som ska göras .. och vill hjälpa mamma lite .. hon kan behöva de .. ♥

Imorron bär det av .. jiiipppiiiiii ... ängkligen ,.... men så rädd men endå underbart ..


köss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0