Ingen är så rik att hon har råd att förlora en vän.

Tjena sexbomb, står du här och tickar ;)


Dagen har knappt börjat än för lilla mig .. nyss nästan vaknat . tänkte att jag passar på att skriva innan alla tankar tar över... Går dagen var nästan hemsk .. glad att jessica var här så jag hade någon att le i mot och jag visste att hon skulle lee tilbax .. när jag får sånnadär deppisar .. så har jag så väldigt svart att vara trevlig .. en helt annan person är det som är i min kropp .. tack och lov att det bara är för någon timme detta .. !


Känns bättre i dag ialf .. har himmla ont i kroppen .. träningsvärk till tusen tror ja ... och de kan jag förstå allt skit som hände igår .. vi flytta hästar fastande med bien med transporten på ... (jag) ensama jag fick stå och butta men , lite hjälp fick jag ju allt .. de låg ju granrid under julena efter en timma utan ... så då gick det ... kännde mig som super women ..

sen var de till till mamma och pappa gå runt hela jävla hagen och kolla trådar... jaaa listan är lång om vad jag gjorde :S .

men jag vill hjälpa min syster och det gjorde jag ♥


Och nu ska hon hämta mig så ska jag upp och mocka åt henne då hon har opererat handen .



Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart som fan att jag ler tillbaka .. Det vet du :) Puss gumman <3

2009-02-06 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0