♦Hopplöst♦

Känns som hela världen har rasat samman för mig .. allt känns så himmla omöjligt ..

Som jag har skrevigt förut så skulle ja den 19/2 till örebro för att starata karusellen till barn via provrör .
allt gick åt helvete ..
för de första tyckte dom att jag var för ung för att genom gå dom pykiska problemen med detta samt att jag hade dryga 15 kg över vikt för att en blir godkänd till att få göra de över huvvetaget .
vi som hoppades och hadde den perfekta bilden, fick jag då ett slag i ansiktet ..
 just jag ... när det är hans som inte simmar eller funkar .. varför just jag som helt frisk och bra annars .. kan bli gravid och allt ..
 
just jag ... tänkte inte mer på de .. förutom att jag ältade dom dära jävla 15 kg hela tiden .. jag kan gå och vara överlycklig för om jag går ner 3 kg .. då är jag glad i flera veckor ..
men nu när jag vet att jag MÅSTE gå ner 15 kg, för att ge min man ett barn känns i hela kroppen spec i hjärtat .. visst folk säger - ja men de klarar du ! och att de e en baggis ...
men FUCK YOU ! här har jag i hela mitt liv kämpat med min vikt .. att ens  stå stilla på den är ett arbete till att duga ..  Och ja vill .. och kommer säkert klarar det.. men det kanske blir helt fel . jag vill så mkt för honom .- ge han barn och kärlek att han ska få de bra med mig och att vi ska  vara lycklga . tänk om jag inte lyckas gå ner . lämnar han mig för en smalare ? kommer han STÖTTA MIG ÖVERHUVVE TAGET ?  vet inte....


Satt och tänkte på detta i bilen hem nu efter träningen ..Bröt ihop när jag kom innan för dörren , när jag såg han stå och städa för att göra mig glad och att jag skulle vara stolt över honom..... Jag hoppas att han kommer stötta mig och vara stolt över mig ...


Ge mig gärna bantnings tips !!!!!!!!!! är i stort behov av dom .....

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0