Hata-mig-själv-dag

Hadde en sån dag igår och den dagen tror jag värgrar sulta .. trodde efter lite sömn och så , så kanske de blir bra .. men cshii fick jag för det ...

Ska ialf iväg och träna ikväll tankarna kanske lättas då =) vem vet ... måste nog röra lite på mig endå ... jaha annars händer det väl inte så mkt har tror jag .. hel sjuka saker bara .. men de e ju normalt =)

nej men fy fan vad man vill ha ett riktigt fast jävla jobb nu allså med fast lön och fasta tider ...  NU NU NU NU tack ! Det gick ju bra för mig med den andra skiten men man vart ju som en natt uglla bara för att fårsöka lära sig allt och en jävla massa man skulle läsa och skit .. nej tacka inte för det ..


Hmmm .. Nej ... mysa .. och alla andra vardagliga sysslor ska på börjas nu tycker ja ..

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0