απογοητευμένος από το σύνολο των παρεξηγήσεων

´ Emma kom hit i natt, efter att ha drukit lite för mkt tror jag . Hon ramlade in här iallafall och sen efter ca 10 minuter så däckade hon på soffan . besviken vart jag ,för jag har tappat bort mina sladdar . Hadde ju tagit sååå fina kort på henne igår he he he he ..


Tycker att det är onödigt att du ens måste skriva nått , vet inte men är du sån . Som alltid måsta vara med på nån kant fast endå (miss nej jag vill absolute inte komma i mellan) Tycker det är onödigt . Och väldigt barnsligt ialf extremt omoget! Men detta är ju min åsikt såklart ..

Idag så är det hästar och vänskap som gäller , och det jag menar med vänskap det är att jag träffar mmånga av mina vänner och ja nära&kära i dag (så inte detta missupfattas) Så ska ta mig upp på nått sett snart och pyssla och samtala ...
Jag mailade på en Islandshäst igår , får väl hålla tummarna lite . Kan behöva det , då jag har extremt med otur när det gäller sånt ..


Jag älskar snön ♥ de var snö överlatt när man vaknade i dag .. och det var mkt snö också ... sååå fint ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0