Vill också....

Ha en ny mobil ... men plånboken säger nej .. så jag väntar ett tag till .. *suck


Jaha i dag har man varit på stan i X-antal timmar :S käkat lunch på Jack .. Julbuffe =) mumma .. sen så inhandlade vi julklappar .. dock så är inte alla klara .. utan bara tre stycken .. men de andra hinns med de också .. har ju i morron och på onsdag också så..

Igår så var man på hockey, eller ja först var ja till akuten en tripp, men allt årdnade sig.. jag lever och bofors vann =)
sen efter matchen så drog jag jimmy ,lena och anders till nya pizzerian la bella . och käkade .. det var gott .. men som synd var så kom den kebabtallriken upp på natten sen :S men tror inte det har med själva maten att göra utan dagen igår var bara jävligt jävlig för mig .. med sjukan  och allt annat skit ..

jaha i morron ska man på möte , sen ska man tvätta samtidigt som man ska försöka handla lite julklappar där i mellan..hmm.. jaa denna jävla julstress .. but i love it ..

Älskar min underbara Jimmy...♥ Tack för att du finns älskling,du betyder så grymt mkt för mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0