vetinteomjagärnervös

hmmm .. snart ska vi åka ... till J´s pappa , första gången jag får träffa honom . men ja är typ lugnet själv .. de kommer väl senare misstänker jag när vi bara har en mil kvar eller nått .. hmm


Hopp gick upp vid 9.... in i duschen .. och förhoppningsvis ser jag inte ut som ett vrak ,, men men de märks la .. är någolunda piggare i dag .. men hostar fortfarande sönder lugnerna  ..inte kuuul ..men men .. jag är numera eller ialf dom senaste dagarna varit en riktig piller människa ..vilket inte är så kul men har funkat ..

De har varit länge sedan ja haft mardrömmar nu .. men inatt .. ush fy och hjälp .. dom var inte snälla . och jag tittar nog på min käka pojkvän med ett extra öga i dag så han inte skär upp mig och grejer haha .. fy... de tror ja inte men man ska ju inte säga inte ;)

Igår var de mys , ja gjrde korvstronganoff som ja tror vart god .. mina smaklökar var inte med mig igår .. men J sa att de var den så jag får väl lite på honom .. efter de så vart de ost och kex .. vilket jag inte heller kände så mkt av igår så de kändes meningslöst att ens äta .. men de måste man ju :D imorse ialf så kände jag smaken av hela frukosten weeiii de går framåt .. mkt bra mkt bra ..

Igår var jag och J också för min min släkts gravar (inte alla) men dom ja skulle kolla och fixa med ljus och de .. mm sen så sov ja typ resten av dagen , trodde ja skulle ha svårt att somna på kvällen igår men de hadde jag inte .. och vakna utvilad i morse så de e gött ..


nej, om man kanske skulle titta sig i spegeln en gång till ? och sen göra sig klar och allt .. pöss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0