Vad tyst de blev .....

Jaa ... Nu är det tomt ... alla barnen har åkt hem till sina mammor .. tyst och tomt .. skönt men tomt .. hmm


Idag blir det , egen tid för oss .. bara ligga i sängen kanske och bara ha möjs .. eller kolla på film och ro om varann .. de behövs alltid ..

jaha , hockey matchen var ju inte derekt rolig igår . en av örebros spelare föll ihop på isen och fick hjärtstillestånd eller nått sånt . lite väl läskigt när dom börjar göra hjärt massage på honom där på isen . jag tyckte de var en obehaglig känsla . tänk på alla som tex hadde barn med sig ? och förklara allt för barnen , och massa sånt .. Tyckte också att de var heelt respektlöst av våran klack som då skriker mitt i allt . *låt han dö* då fattar jag varför örebroarna var på väg över staketet .. fy fan vilken dårlig stil . men ingen visste ju egenkligen vad som hände så de blev lite kaos där i tag .. Nu var han bättre ialf läste jag på aftonbladet .. och en ny match ska spelas (eftersom den blåstes av )

Jaha ...

åter till mig :)

jag fick värsta ångest/panik igår kväll nr vi hadde gått och lagt oss .. och J pricis somnat in .. Jag grät mig själv till sömns .. det var allt ifrån att jag måste avliva azania till att man är rädd för att det man har ska försvinna (tänk om han inte vill ha mig i morgon ?)  Det bara brast .. jag vet inte hur nära jag var , men ja var på god väg att sätta på mig kläderna och gå hem till mitt... Men då skulle ja ju inte få sova bervid han och ha hans kropp i mot min .. ja herregud jag är själv chockad för hur jag tänkte och vad jag var rädd för .. men men ..Jag vill inte bli sårad igen , jag vill inte bli trampad på, jag vill inte hamna i bakrunden, de är jag rädd för .. inget har hänt så sett .. men fy fan vad rädd jag är för att de ens ska luta lite åt det hållet .. Hate to be in love :P Och min lilla azania .. kan inte ens skriva om henne utan att få tårar i ögonen . känns som jag överger henne helt ....

Nej ! Nu får jag skärpa mig .. nog att det inte är mer än mänskligt att vara lessen och rädd och allt sånt ..Men jag vill inte , inte nu ... Jag är lycklig .. jag vill inte få tankar som gör att jag kan förstöra nått så underbart som det jag har .. *pust



Jaha .. i veckan händer det inte sååå mkt .. men men .. de blir alltid nått .. ;) ska kolla lite på tv nu och sen vänta  på att J ska komma hem igen efter att ha kört A till morsin ..

kisses to u all ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0