Va fan bliré;)

Jaha ...i dag har de inte hänt så mkt .. varit uppe hos pappa och hjälpt han och röjt sen ner till stan på möte ..sen fka vi med mammsen och pappsen på kulan MUMMA ..Sen åkte vi till syster yster (gud va ho älskar mig ;D ) och där mös ja med olivia .. min tjej i dag de .. (vill också ha bebis ) inte nu .. men snart ;)

Får värsta nojjan om de där med bebis .. ena stunden vill ja inte ens ha barn .. men HALLÅ klat jag vill .. de e bara humöret just då som  säger en annan historia hehe .. sen så , vet inte men 95% av alla mina jämåriga ha redan barn .. haha jag är inte ett dugg gammal hallå 21 lixom .. men jag vill inte bli så mkt äldre .. innan jag är 25 ialf så ska jag ha minst 1 barn .. hmm , men just nu suger de ännu mer .. tror faktiskt att de beror på , mitt liv just nu .. allt är så förbannat perfekt .. varför inte fortsätta rejset .. sanningen e då att de kan bli skit av allt då . ¨så e de ..bästa är ju att vänta.. så jag får sluta att tänka på de ( och hur de nu fan ska gå de är en annan fråga och ett annat blogg inlägg )


Jaha ..VI skulle ha tvättat i dag ... slutade med att jag kom på att jag skulle ju för fan tvätta de ja hadde på mig ?! :S så de var bara av med kläderna och sen så fick man gå naken .. tur att älsklingen kunde tvätta ialf .. ( bra med karlar som kan med tvättmaskinn ) :P Sen så tänkte ja .. aa men nu tvättar han .. då kan ja kanske ta en powernap .. Så jag gick och gjorde de ... (efter lite stön och annan censuerat) så somna jag ialf .. och jaa när vaknar jag .. Om inte 2 timmar efter .. : inte bra de där .. hadde inte en tänka på att ställa klockan och älsklingen hadde inte en tanke på att väcka mig, då han trodde att jag ställde klockan .. haha .


FYFAN vad intressanta saker jag skriver om ellerhur ? hehe ... och så där lagomt långa inlägg så jag vet om att jessica min underbara nästan suckar när hon ser hur mkt jag skrivigt (hon tycker inte om när man skriver för mt .. snabbt och engkelt) ;D hehe ..

Nån kväll här också så blir det till att åka upp till trollfamiljen .. (Tvärån) systra miG .. familjen som gud glömde ;D haha Skämt åt sido .. dit och fika..och testa ifall jag kan ha en klänning ...

hmm .. nej ... Nu blire film , mys ,sen sova kanske .. hehe ..


kisses to u all ... SUCKER`S ;D love ýa


Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha jaaa !! Men va fan, jag läser ändå :D när jag väl har börjat kan jag ju inte sluta :P

2009-12-16 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0