tröttikroppenmenjagöverlever

Ja ush .. känns värkligen att man inte har legat och vilat i dag..Men man kan ju inte göra de varje gång man blir sjuk eller ? aja skit samma .. vi har ialf varit i (trädet) som samhället hette .. ;) Där gubbarna greja med bilarna och snacka , medans ja stod där lite snyggt och titta på och acela sprang på gården(såduktigtså). Vi åkte vid en 11, kom fram vid en 13, och sen var vi hemma vid 20:30 ? nått sånt ialf .. Då vart det mat , och nu sitter vi och bara slappar .. (medtvåjävladatoreriettvarsitknä) Typiskt¨

Jag har skit ont på ett spec ställe på pannan, hah cilket är lite komiskt .. för jag skulle låsas skalla J igår på skojj (vibrukargöraså) bara de att han hadde tydligen samma tanke .. så de sluta med värsta smällen ;D Kände smärtan ända ner i käken haha .. hel sjuk men de slutade ju som vanligt med att bägge brast ut i skratt och tyckte att vo var lika sjuka som vanligt haha .. men fy fan vad ont jag har!! ;( säkert nån inreblödning eller nått så nuu kommer ja att DÖÖ.. nejdå ..


Jaha .. Imorron är det slut på det lugna ;) men gött de .. Lite liv och rörelse och många skratt och roligheter förhoppningsvis....

Jag köpte en ny läpp ring här om dagen också .. eller rättare sagt igår =) så J var så göllig och hjälpte mig med den .. kan inte fatta , tog ur ringen kanske för 2 år sedan och de hadde inte läkt igen .. hmm aja nu har ja en där igen ialf ;D vilket jag har saknat ..

Tatueringen som ja gjorde i tisdags .. är jag SKIT NÖJD med .. vilket är tur ellerhur? :) och de blir nog flera,tyckte att de var smart av han att göra ett färgtest på mig (hankollasåjagtåldefärgen) genom att göra prickar där de skule vara svart, och sen kolla han ialf jag svulnade upp mer än vad man ska ., vilket jag gjorde så jag avstog .. Men är riktigt nöjd endå . =)


Nej kanske ska vara lite social nnu då .. om inte så blir det nog sängen  ..


Trött på att se perfekta kroppar på tv ?

Dance our ass off -Lördag 19.00 på 3:an ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0