STÖRRE..

Jo men visst behövs de ? .. och inte blir det den stora grejen han&jag .. har hushållt mig 99% i hans lägenhet endå sen vi vart ilag .. skillnaden blir att de blir vårat .. och att våra saker blandas med varann .. adressändring osv ..

MEN .. de stora menet .. Såg mammas reaktion i dag , när jag berätta för henne om att vi skulle börja leta efter större och att vi ska titta på en redan i morgon .. Hon vill nog som alla andra , att ja inte ska dra en nitlott denna gång . och kanske tycker att jag borde vara mer försiktigt ? eller så var de jag som missuppfattade minen helt .. Vart helt depp efter ialf . och är det lite fortfarande .. Jag frågade J igår tror ja de var .. om vi går för fort fram ? -nej. Det tycker inte jag heller .. *pust

Men som sagt .. har fått mina nitlotter nu .. hoppas på att han bär på vinsten .. tillskillnad ifrån dom andra , så kan faktiskt jag och J prata .. eller ja kan ialf prata med honom .. sen om de känns att man måste dra ur han saker ibland de hör ju bara till de dära med karlar att göra ;) men tror nog att han kanske känner så ibland om mig också hehe . Känns som vo varit ilag längre .. än vad det är .. hmm .. i love my man ..

Hoppas ialf att jag ska sluta tveka .. (de gör jag inte så sett ) men alla kan ju inte vara nitlott ? ellerhur .. och jag är väl inte för ung för att kunna hämta min vinst ? näää .. trort inte .. Vi får bevisa att vi är varandras vinster helt engkelt .. hur nu fan man gör de .. haha ..

Idag har vi varit uppe hos syster yster i skogen .. fika och *lekte* med mikkis .. sen så drog vi hem och satta oss vi datorerna (som vanligt ) haha .. dorg ner till stan till mamma och hälsa på och fick en penga .. alldrig fel :D ska tydligen träffa pappa i morron då han ska köpa ett par skor till mig .. hehe .. ja jag kan ju inte tacka nej ellerhur ? som han sa -du behöver ju det ..


Nu blire mat .. sen förhoppningsvis .. massa love ..


Älskar dig Jimmy Lundström please be my luckyLOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0