Söndag!!

Vad är det för en dag ? är de en vanlig dag, nej de är ingen vanlig dag för de är Lenas födelsedag HURRA HURRA HUUURRRRAA Grattizz gumz


Igår var det fest .. mkt folk och trevligt var det , dock så vart jag inte full . Men de gör inget för de var kul endå .(men som alltid finns de vissa saker man inte ville skulle hända eller att de inte skulle blivigt) men de var väldigt fåå sånna saker hehe ..

Jaha i dag har de inte hänt mkt .. jag vakna tidigt vid 9 halv 10 och kunde inte somna om .. (e lite små seg) sen fick ja nog och väckte älsklingen vid halv 12 .. Sen bar det iväg till syrran och där fika vi sen så hämtade vi acela . sen bar de iväg till ICA .. och handla mat .. det var vitlöksspäckad fläskfile med pepparsås och vitlöksstekt paprika/lök med pommes till .. de var MUMMA de ;)

Nu , blire lugna muggar .. tillsammans med mys och kanske en film eller två .. sen blir de inte så mkt mer ..

Imorron ska vi förbi syster igen och låna hennes skrivare, och skriva ut tatueringarna jag och älsklingen ska göra på tisdag ;D ska bli kul ! dock inte bestämt mig helt än vad det blir ..

Sen i morron ska jag och J sova uppe i skogen .. ska vara hus vakt tills tisdag morron .. ska bli mysigt =)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0