Relationer och annat skit

Mitt X .. jaa de är problem ..

är det någon idé att försvara sig ? Han får mig att framstå som totalt jävla dum i huvvet, och flickvännen han har värkar ju inte ens veta hälften av vad som  pågår bakom hans rygg .. Minsta lilla ja säger till honom , de blir de stora grejer av . Han kan till och med vrida och vända på saker och ting ... så det framstår att jag ljuger .. Jag mår dårligt av att bli kallad lögnare .. spec när jag ine är nån .. jag mår dårligt av .. att så mkt man gjort .. får man skit för och de med ränta .. jag mår dårligt av att han ena stunden är hur trevlig som helst , och andra totalt galen .. ush .. vet inte ens varför jag skriver detta .. men har mått skit utav de länge .. känns som han vill innanför huden på mig och bara börja slita sönder saker och ting ..Vill inte tänka på en massa skit .. tänk om de går ut över mitt nya glada liv ..


orka ..-

Imorron är det julafton .. just nu vill ja inte fira julafton , men ja har längtat som satan efter den .. Det är för mkt kvar att göra , hur många männsikor i sverige i dag kommer inte få hjärtinfarkt ?! ja kan nog lätt vara än utav dom .. 

Nej ush för att vara depp .. de ska man inte vara .. de går över sen så fort jag ser min älskling gå innanför dörren .. eller att jag tittar på han.. får mess ifrån han ..han är mitt lyckopiller .. han är den som lyfter mig när jag faller .. jag älskar honom .. För att han finns där . och för att han vill fortsätta finnas där .. <3

Nej ut och röka .. vänta på att mamma ska höra av sig ... sen ner på stan och handla de sista .. kisses
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Prata inte med han, han är inte värd dig när han beter sig som han gör ! =)

2009-12-24 @ 01:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0