Peppakaksbakochmjölkrig<3

Som det ska vara ellerhur ?

Robin och hampus var här förut .. skönt med lite sällskap dock var dom inte här så länge .. men men ..
Vi bakade pepparkakor och hadde mjölkrig .. (städade så gott ja kunnde efter mig ) men tur att vi ska tvätta i morron .. Hadde älsklingens tröja på mig .. och de är ju mjöl på den med :/ aja .. inte så mkt ja kan göra åt saken gjort e ju gjort ..
sen har ja ont i magen av all pepparkaksdeg man åt .. ush inte bra ....

Sen har jag slappat hela kvällen .. glott på tv och haft allmänt tråkigt och raseri utbrott på katten .. herregud säger ja bara !

Jaha .. älsklingen lär nog kommer hem snart tycker jag .. om en timme ialf .. hmm

Snart blir det sängen .. vill vara pigg och fräch i mörra .. för då händer de grejer ;D I morron ska vi åka och titta på hus:P weeeiii sen kanske vi skulle åka på stan och kolla på ringar också enbart kolla nu så ni vet ;) .. pirrar i magen på mig bara jag tänker på det ..de är kul när de går framåt och bra .. Kär Och Galen thats me ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0