✫ Live like a star, i do ✫

Take it ore live it ! Jahamän :P


Idag har jag och J varit till ÖoB , Inhandlat en brökavel och en borste till acela sen en spegel som numera hänger i hans hall.
Sen var vi inne på netto och inhandlade ett par hanskar till han och mjöl till mitt bakande ikväll ;)

Ikväll såååå blir de ensamt på hjärtefronten :( men men .. thats life ellerhur hehe .. Han kommer ju hem igen så .. lika bra att vänja sig med sånt .. hihi .. tokigast e nog att vi har inte såå många timmar kvar och värkligen umgås innan han drar iväg och här sitter vi men en varsin dator i knät ?! sociala vi är mot varann haha ..

Ikväll kommer kanske jessie också =) och robin skulle nog titta förbi .. ska nog poppa lite julmusik samtidigt som jag/vi bakar pepparkakor :P får se man man kommer i stämmning nu till julen ..

Är lite små seg i dag också .. inte så att jag är trött .. men så att jag vill ligga i sängen och bara hålla mig varn med täcket och bara vara .. eller en film och gosa ner sig i soffan med täcke och kuddar .. hmm .. låter vääldigt frestande ..Jag är mysseg ;) haha ..


Nej... Kanske... vet inte... eller ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0