Kvällen snart slut :(

jaha .. måndagen snart över .. våran dag :) Jag är egenkligen inte den personen som (firar) sånt .. men min gubbe är ju bara för GO och jag älskar honom sååå mkt !

Ikväll har de varit mys .. och kaffe drickande med D&M... Nu så ska vi kolla på film, sen blir det sängen ..


I love to love you!

Imorron så blir det möte .. sen ska vi fika med mamma på stan =) sen ska vi tvätta. mm.mm. :P


Varför känns de som allt går fortare än vad det gör ? ... 2 månader känns inte som det när de gäller mig och J .. känns som vi redan hållt på ett tag om man säger så haha .. är det bra eller dårligt ? Kommer man tröttna , för att de känns längre .. Att man letar efter nya saker hela tiden .. Just nu känns de som om jag alldrig kommer tröttna ..

Och ja hoppas att jag kan somna inatt :/ vill inte ligga och tänka massa skit tankar .. inte bra ju .. de tär ju på en så brutalt .. jag vill somna på J´s bröst med ett leende som jag brukar ... ♥


Nej film and lots of love ! ;) kisses and godnight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0