jagöverlevde:)

hehe klart jag gjorde iofs .. hehe ..

jaha .. nu är det idol, inte så intresserad egenkligen men de duger .. finns inte så mkt annat på tv ..
imorron bär det in till k-hamn då I&N ska ha lussefirande ..

Planer på större, hoppas man hittar nått man blir nöjd med också gahh så här kan de ju inte vara lixom haha...

Jag har fått roser av min kära underbara hel sköna magnifika pojkvän ♥ ;D me like a lot .. and he know it ! I hope ..


Jaaaahhhaaaaa ... nej kanske man ska ryka upp sig lite när det gäller livet .. vad vill jag ? vad ska ske ? vad kan jag göra? haha hmm .. jaaa .. jag vill ha jobb (vilketärjävligtsvårtidennastad) jag vill ha en stor familj (fastjagsatidigareidagattjagintevillhabarnallstillminpojkvän) Hus=ett måste ..(mendåmåstemanjuhadetförstahelst) jaaa herregud .. mkt man vill här i livet , synd att de kan vara både svårt och smärtsamt och få det . eller ja .. hmm fattaru ? hehe


Vetinteomjaggjordebortmigförutnärjagfrågaifallduvärkligenkommigtvidare,
kändessomomdevartfel,ochförlåtomdumissuppfatta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0