jag är fräääshh

;D love it !


jaha .. i dag var man ju på lucia dårå .. Nattis var super fin som lucia (fasthonsitterochskakarpåhuvvetnärjagskriverdet) men det var HON... ida vara också super söt ..Dock så var det nog lite för mkt för nattis så de sluta med att hon svimma :/ tur att dom var snabba och hjälpe henne där upp ... (stackarn) skit samma hon svimma med var snygg endå ;D

Jaha .. sen kom vi hem och ja gjorde potatispizza ;) dock dårligt kryddat eller nöe ? tyckte älsklingen ialf .. men men .. kan ju inte alltid bli som man vill faktiskt ...

Nu snart ska vi plocka fram GO sakerna .. thihi ... mumma de ... älskart ! Fattar inte .. borde inte jag gå upp så som jag äter och gottar mig i all skit eller ... ??? undrat .. ist så går jag ner och har losat ganska många kilon....Men jag är ju lycklig♥


Nej sa ja GO saker ??? hejdå ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Menförihelveteskadetvarasåsvårtattanvändamellanslagstangenteniblandeller?

2009-12-13 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0