ett litet inlägg

Dunder trött asså ...gahh .. men vilket är bra då man ska till örebro vi 9 i morron eller när de nu var :S

Jaha .. i dag så köpte pappa nya skor till mig :O haha inte nått jag e van vid derekt .. men alltid kul . sen bjöd han på korv haha på shell .. haha min pappa de ! =)

Sen drog vi o titta på stan medans vi vänta på att klockan skulle ticka till visningen på lägenheten.. Nån timme innan så ringer dom och säger att den som var före tacka ja till lägenheten ..jaha . men ja kan säga så som såhär att de är jag nog glad för .. för jag ville inte bo i de området .. de ska vara tryckt för barnen att gå ut och leka lixom .. nej så vi håller tummarna för nästa lägenhet ..

Nu ikväll så har vi varit hos systeryster sofia .. och hälsat på mina små prinsessor hehe .. Moster´s tjejer de där . hehe
Lena kom dit en sväng också och tjöta litte .. saknat min lena <3

Kom hem vid 9 ca .. AS trött .. så ska typ lägga mig nu .. mysa lite också vem vet ;) haha ..

Längtar till julafton ..... ;)


jag vet nått som inte ni vet :D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0