Bästa julafton !

Den här dagen har värkligen varit super ..

Förlovade oss i dag jag och jimmy !!!!! Love him sooo ..

Började dagen men att gå upp (självklart) in i duschen och sen gjorde sig snygger .. paka ner alla paket som vi skulle ha med .. gick till konsum och köpte gelé som mamma hadde glömt . sen kom pappa och hämta oss .. väl hos sofia så vart de glögg och massa snackade ... (vi hadde inte berättat nått om förlovningen för nån, så vi döck bara upp med ringarna på fingret ) När dom väl såg det .. så vart dom överlyckliga :) love it! .. Sen så åt vi julmat... sen vart det kalle och pakets öppning .. detta fick jag ...

*En gigantiskt frostad vas ;)
*En kok bok som heter (fester&buffér) :P
*Mys strumpor =)
*Handdukar ;P
*Ett julhus som lyser . :P
*En stor lykta ;)
*En parfym britney spears midnight fariy ) Av min älskling!
*En julblomma (grupp) :)
*Mys tröja typ nattlinne =)

Sen fick jag och älsklingen en betald kryssning =) like a lot .. ska bli kul !

Har säkert glömt massa nu . men de e de ja kommer på ! hehe

Sen efter paket så vart de kaffe , ostkaka och madeltårta .. Sen de sista så vart det den berömda kalkonen med conjak(stavning) sås .... MYCKET MAT ... MEN OERHÖRT GOTT...

Efter karl.bertils jul .. så åkte jag och älsklingen hem , och drack glögg och öppnade skumpan som vi köpt för att fira oss själva med förlovningen<3 Nu kollas de på Göta kanal .. och blir en tidig kväll ..

Imorron blire mer mat och trevligheter .. LOVE IT !

Hoppas ni andra fått en bra jul ... och GOD JUL till alla ... kisses to u all ... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din stackare! Han går och förlovar sig på en gammal flammas förlovningsdag. Kan du inte ens få en egen dag? Och på deras 10-årsdag dessutom. Sorgligt!

2010-01-06 @ 13:18:40
Postat av: linda -the blogg owner

Ursäkta ? Han har inte varit förlovad med någon på julafton .. och absolut inte 10års dag .. vet inte om du tror att de är nån annan .. men inte min gubbe ialf .. :S

2010-01-06 @ 21:02:03
Postat av: Anonym

Jag trodde du var ihop med Jimmy Lundström i Karlskoga, så förlåt.

Han förlovade sig på julafton då flickvännen var gravid. Deras dotter fyller 10 år snart så blir det 10-årsdagen.

2010-01-07 @ 21:45:20
Postat av: linda-theblogg owner

Jo de stämmer .. okej men de var isånnfall utan för min vetenskap .. :S Man kan ju inte veta allt ..

2010-01-07 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0