1 dag kvar .

sen är det fest =) kul ! kul ! kul !

Här sitter jag och J jätte sociala motvarann som vanligt *host*host och om några timmar så skiljs vi åt och ser inte varann förens i natt .. hmm .. aja ..

jaha . igår kom M över hit och vi höll varann sällskap .. trevligt trevligt .. bra att man kan göra så iofs en att sitta i en varsin lägenhet och dö av tråkhet ..


Idag äre hockey också .. vet inte vilken tid jag ska vara där men de blir väl som vanligt .. vid halv 6 kvart över 5 .. ska värkligen fröska med att äta innan också .. både jag och älsklingen ska nog försöka med det .

jaha nej ... in i duschen snart sen diska ska ja göra också :( hatart men wtf de går ju fort :P sen ska vi åka en sväng .. känns som dagen kommer gå skit fort .. men men , e de bra eller dårligt det vet jag inte ? hm

hejdå

egsgtrsghtrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0