Tisdag .. Målat

jaha .. idag har jag varit hos syster och samtalat och umgåts .. sen kom lena dit och vi satte igång och målade om en säng till lilla olivia . Ska om jag hinner dit i morgon och göra klart sängen .

Sen så cyklade jag och lena hem till mig . och lena cyklade med acela första gången för bägge .. gick skit bra !

Sen gick vi ner till ICA och handlade , sen hem och baka kladdkaka och samtala lite .. sen åkte lena hem och nu sitter jag och myser i soffan och bara tar det lungt .. behövs .. dock rädd för att brja tänka för mycket på allt . så vi får väl se hur länge jag sitter still hehe =)

I morgon ska jag på möte kl 11 .. sen beroende på lena . eftersom jag vill ha med henne .. ska jag till polisen och få papper på att jag inter har nått krimenellt med barn osv sen ska jag till vik bemaningsenheten och anmäla mig .. dags att börja jobba lite .. sen så i dag har jag sökt jobb på max hahah .. alltid nått eller ?? fan de finns ju inga jobb ju .. får ta det första bästa ..

Nej ska kolla lite på tv sen blire sängen JAHAMEN ..

Ska också ta tag i kilona igen .. vill och måste .. =) fan ! hehe .. ska bara försöka ta mig till en våg och se hur mkt jag har kvar .. tur att jag har gått ner ist för upp så de är ju inte lika långt kvar som sist hehe ..

kisses fore all my freinds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0