.....Måndag.......

Kan man sätta punkt någonstans ist för att fortsätta ?! .. Mår piss piss piss piss dårligt .. men läget är ju som det är också .. terapi ? nej tack så allvarligt ser jag inte på sitvationen .. Få komma iväg någonstan ser jag mer på .. tex kryssning eller varför inte en sista minuten resa bara huxflux !

Vad oroande det är när man vet att ens nerver sitter på utsidan och det hela tiden kommer massa nålar som ska vara där , så man blir känslomässigt ostabil . Just nu ialf .. kan jag börja gråta för minsta lilla och allt .. men de är nog att jag har gått in i väggen .. jag kommer ingenstans .. behöver nog bara komma bort en sväng utan nått annat att tänka på förutom mig själv . Men samtidigt går inte det heller i detta läget . det var jätte länge sen jag fick göra nått .. Eller ja fick och fick .. men så mkt annat runt om mig så har jag haft tunnelseende .. aja .. jag är inte den personen som tycker synd om mig själv .. men vissa saker är bara för mkt ...


aha .. låt mig se ... gått X-antal veckor nu och du har inte ens hört av dig .. för de ska väl inte bara vara en som gör det ? hmm orkar inte ens tänka på det heller .. slutar med att det kommer en massa ursäkter eller annat .. så de e lika bra att låta det vara än att göra nått ont utav det .. men 15 år kommer alltid vara i minnet ialf ... <3



nej nu ska ja byta gardiner och laga mat ialf .. sen typ in i duschen och hoppas på att komma ur denna mardröm ..


Längtar efter lill grabben så fruktansvärt mkt .. <3 varför kan inte tiden gå snabbare för ..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0