Fredag/förvirrad

Jaha .. dagen vart inte som jag hadde planerat ialf .. hadde planerat att sitta hemma och stirra i väggen , men ikke .. nu är jag hos syrran i full party stysel . Och ska tydligen vara med på kräftskiva ..

Visst det kan bli jätte kul .. eller så blir det helt fel för mig .. vet inte vilket men det återstår att ta reda på .. har ju inte så långt hem så de e ju bara att knalla hem och jag känenr att jag inte pallar ..

Kan ju säga till alla redan nu så ni inte tror att jag är en pucko eller nått .. så har jag gått in i väggen och lite svårt att hantera det .. Så om jag skriver i bloggen att jag mår dårligt och så så vet nu ju nu varför ..

okej nej ska vara social nu .. får se vad det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0