Finns inte ord ..

För hur maklös och allt jag känner mig på en och samma gång .. Hur kan man säga att dom tänker på hans bäåsta men endå utsätta han för fara ..

Jag är desperat efter andra vägar, vägar som inte värkar vilja visa sig .. Har tillochmed kontaktat aftonbladet och expressen såhär ska det inte gå till .. Kanske massmedia har en hjälpande hand ? eller är det också en väg som försvinner .. ena stunden har man hoppet framme men det försvinner snabbt och smärtsamt .. och om det är jobbigt för mig hur är det då inte för honom ?! Lilla pojken , utan trygghet osv .. Hur mår han nu ?


Nej detta var nog som att klippa min livslusttråd .. Hur kan man neka ett barn till att få det tryggt och försöka framgå det som något posetivt .. Samhället är skruvat ....


Never give up !!!  Försöker jag intala mig själv .. men det känns som man sitter i dödastolen ..

Har ätigt två makor i dag .. värkligen tvingat i mig .. Fatta vad saker och ting kan förstöra för folk


NEJ TÄNKER INTE GE UPP!!!!


Vänner jag behöver er fast jag kanske inte säger det .. orka be om hjälp med så mycket att göra .. vännerna ska komma atomatiskt eller ??? och det vet jag att ni gör .. älskar er alla ..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0