Får ....

Får passa på att skriva blogg nu när jag är uppe hos mamma .. vårat internet krånglar hemma så det är ingen ide att testa ...

Jaha i dag lördag =) har haft kräftskiva med familjen + jessie i dag :) jessie var dock bara här en snabbis då hon var trött osv .. =) men glad att hon visa sig ialf . ;) Jaha massa med mat och allt vart cet ialf .. sen en cider eller fler vart det också hehe har tappat räkningen om man säger så :P hehe

jaha i morgon blire slappa dag hoppas jag på ialf ...


jaha efter mkt stol och stel nu med familjen fy fan vad jag har tex stret med syrran :D skit kul !!

Funderar starkt på att börja plugga nu !! vill jag vill jag vill tror jag ska också ..


någon som är sugen på att bli tex undersköterska mer än jag ???plugg kompis sökes !!

Skeriver förhoppningsvis mer snart inom en snar framtid ialf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0