Valborgsmässoafton

Jahamen .. då var det dags för det också ..


Jag och hanna startade dagen .. med att fixa lite spa .. jag och hanna tycker om att pyssla om varann okej ? hehe ..vi gjorde fot bad .. duscha och fot massage .. och massa sånt .. roligt .. Sen så gjorde jag omelett som hanna fick lära sig att göra .. on är ju lite kräsen den dära damen när det gäller mat .. hehe men den tyckte hon om ialf .. ( bäst är jag )


Hanna gick iväg nu .. och nu väntar jag på jessie .. hon skulle komma och kolla på brasan med oss på björkborn .. kul =) så kanske vi ska träffa morsan där också .. men hon var inte säker på om hon orka ner för hon hadde mkt att göra .. som vanligt allså ..Tänkte ta med oss hundarna ialf .. =)

Jaha .. i morron har jag och björn 3 års dag gällande förlovningen .. vet inte hue vi ska fira det .. mkt sex oxh lite sömn ??? hehe ... ingen anning .. det får bli det det blir ..

Nej .. nu ska jag ta fram mitt berömda trollspö och fixa till mig lite =) .. nice det ..


hejdå ... och ha en trevlig valborg .. för det ska ja ha .. =)

hwjagwal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0