uppochner

Skulle upp till jessica .. men pricis när jag skulle sätta mig i bilen nästan så skickar jessie ett sms .. om att frostie redan har börjat med fölning .. ( jaha då kan man ju inte åka upp eftersom man inte ska störa så hon blir stressad) men för en stund sen fick jag ett till sms .. att hon helt hadde slutat och ställt sig upp och börjat käkat ist WHAT THE FUCK?! haha .. hmm hon väntar på mig sa jag då till jessie hehe ..


Så har det inte hänt nått mer tills en 23 ikväll ... så hämtar jessie mig och hanna .. så ska vi natt vaka .. hoppas att man orkar hålla sig vaken bara ... det som är psetivt när man är fler .. hehe .. chansen är ju ganska liten med att alla somnar exakt samtidigt om de skulle bli så . haha .. man får i värsta fall turas om att sova .. eller så är det bara att vara vaken och hålla varann på bästa möjliga posteiva inställning .. då man lätt kan bli irriterad när man är trött .. men det ska nog inte va nått problem .. vi kommer nog vara alla lika nervösa och förväntansfulla . ska bli redigt mäktigt om man nu få vara med om en fölning .. spec frostie min favvo hehe =) '

Emma och jag knalla ner till affären förut och köpte onyttigheter .. (fuck) ska man ju egenkligen inte göra om man som jag ska gå ner 15-20 kg .. tänkte gå ner mer än vad jag måste .. och hoppas på att jag inte går upp så mkt under graviditeten .. =) ska få låna en stegräknare av syrran också .. räknade ut på nätet förut att jag ska gå 10586 steg om dagen ,, SHIT heheh .. hur fan ska de gå ... men men vill man så gör man ... räkna också ut att ett steg är ju ca en meter .. då är 1000steg 1km .. och 10000steg en mil .. så jag ska typ gå 1.5 mil per dag ... visst an får väl lägga till några längre promenader .. men jag rör ju på min när det gäller hundar och hemmet och allt ... så jag får väl hoppas på att jag inte är såå jädrans långt ifrån 1,5 mil hehe

nej ta en rök kanske och vara social .. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0