uppochner javisst

herregud ... hatar värkligen att sova i våra förbannade säng ! dags att köpa en ny kanske ? har dock haft denna max 1år eller ja knappt det ..
igår var hanna och ewa här en sväng , städade lite och glodde på tv =) sen gick dom vid 9 och jag och björn hadde mys kväll .. mkt trevligt ..

hmm Jag måste våga mig och ställa mig på vågen här snart nu också .. shit .. kan ju inte veta om jag gått ner på väg till dom dära kilona om jag inte vågar ställa mig på vågen .. rädslan för att få en för hög siffra är enorm .. men sånt får man väl ta då ..

I dag så ska jag ifal ut och cykla ,tänkte ta i mot sjukhuset över skranta först då . sen ner mot näset och över stan hem .. lite sådär halvlång. Men det räcker nog i dag tror jag ialf . Jepp jepp.. men det blir inte förens eftermiddag ..

Ska frächa till mig lite också sen knalla ner till stan. och greja lite .. nice de... !


pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0