TV:n

Japp det vart det .. orkade fan inte .. får ta det i morron jag looooovar .. lite ialf hehe .. nej men man måste ju ...



och visst man kan göra det av olika anledningar men jag hatar folk som BANTAR PÅ DIET .. allså denna jävla djungel av sopper och shakar och allt vad det är .. piller hit och dit ...  visst man bestämmer sånt själv .. men varför .. oftast går man ner så snabbt och är skit nöjd .. de är ju det att man går upp lika fort igen + att kroppens skin inte ens hinner vänja sig vid det nya .. skulle du då vilja kasta ut massa pengar för att ta bort skin som sedan töjs ut igen när du går upp i vikt ???

Tycker att man ska vara nöjd som man är ..Visst jag kämpar med vikten nu när jag ska gå ner 15 kg .. gör det enbart för att jag och min man ska kunna få barn .,Annars hade jag inte gjort det medvetet ialf .. tror jag inte .. alla kämpar för¨nått inte sant .. men om det gäller självförtroende så ligger inte det i vikten tro mig .. man kan få killar och snygga kläder och må bra fast du är över viktigt .. Jag tycker att överviktiga tjejer och killar är mycket vackrare på sitt sätt .. spec en överviktigt med självförtroende .. man har former man har nått att ta i .. allt ... tycker ialf att man ska ha lite hull på kroppen än bara ben ?

Fick massa tankar i huvvet nu om det är .. just när jag kämpar med min egna vikt .. hadde det inte varit för detta med barn och allt .. så hadde ja nog inte gjort det så ...sett ... satt och tänkte .. folk kommer inte känna igen mig .. om jag vore pinnsmal .. ingen skulle krama mig lika mkt då eftersom jag inte heller var den dära goa krambjörnen ...

aja skit samma nu ... jag kämpar ... men jag hoppas att folk som gör det av fel anledning kan fylla upp tomrummet på annat sätt .. kan ju tillochmed bli farligt .. !!


Hopp ska ju självklart till power meet i sommar .. eller ja .. om man har turen att få husvangns plats .. har ju varit lite sena med det dära .. men det är väl bara att hålla tummarna .. första gången jag sover i husvang där hehe isånnafall .. sist så sov jag och min dåvarande samt några kompisar i en cheva van ... fan man kunnde ju inte ens ha sex ifred hahaha då stod det ca 10 pers oh gunga med på bilen .. ush vad pinsamt med samtidigt skit kul hehe .. fanns nog några kort tillochmed via fönstret .. får hoppas att dom är raderade för länge sen .. vart mkt kort på den tiden när det gäller sånt .. man v ar ju ung och galen .. hehe .. 


nej ska vara social nu .. och ta en rök med hanna panna .. =) my bitch !  love her and all my friends ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0