Träning ?!

Hanna och jag hadde tänk/ska cykla .. Vill men lat sidan kommer fram .. ush .. hatar mig själv när den sidan kommer fram .. måste/vill ju så gärna .. men så uppstår problem som tex att jag måste pumpa ett jävla däck ! ja då kan man (enligt mig ) ta det i morron ... eller ?
Det är perfekt väder och jag vill värkligen känna mig allert och framåt .. Men vill bara göra min amrekanska pannkakor och sätta mig i soffan ... och kolla på tv ... gaahhh dilemma AB ...

Plus att spårlöst är i kväll ... tänk om jag inte hinner hem ?! haha ..patetisk jag vet ....


mmm ska höra med hanna hur de blir ....


pöss

Kommentarer
Postat av: Jessie

Har hanna vart till sjukan ? Farligt de där..

2009-04-20 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0