Tisdag

Hanna och jag har varit i dag =) igen .. alltid heh

idag så har vi lagat värsta käket .. vitlöksspäckad fläskfilé .. mumms vad gott det var ... ska fan göra en kokbok tillsammans ellerhur hanna ?

Sen nu har vi varit ute och gått med vovvarna =) och töntat på facebook ...

imorron ska jag hämta pirus (siri) och mysa lite med lill tösa var så länge sen man såg och träffade henne .. ska bli kul . ska faktiskt cykla lite också i morron .. kommer bli bra ..




skrev ett inlägg då jag lyste ut mina tankar om bantning osv .... har för mig också att jag skrev att om man inte behöver banta av hälsoskäl så tycker jag inte att man ska det ? om jag inte har skrivigt det så tillläger jag det ialf .. Sen beror det ju på vart man själv sätter gränsen på övervikt .. vissa tycker att dom är överviktiga fast dom enligt läkarstudier är helt i normal form .. så det är en inviduell tanke man får ställa sig till ..


okej ... nej vara social .. eller surfa runt lite mer kanske ..

just det ! Ska till mig älskade syster på fredag och parta loss rejält .. blir inte så mkt partande längre så man passar ju självklar på vid tillfälle .. det som är posetivt är att det tar 5min att gå dit .. då kan man lät smita hem och gå ut med vovvarna =) perfekt .

Ha en trevlig kväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0