Tidsfördriv : vem gör vad ?


Vem tvättar? Båda

Vem städar? Jag sällan båda ens

Vem lagar maten?  Jag

Vem dukar?  Jag

Vem dukar av? Båda

Vem diskar? Jag eller hemhjälpen ;)

Vem bäddar? Jag

Vem rensar avloppet? Jag

Vem går ut med sop-påsen? Båda

Vem stryker? Jag

Vem byter glödklampor? Båda

Vem plockar undan saker som ligger och skräpar? Jag

Vem vattnar blommor? Jag

Vem handlar? Båda

Vem gör det fint hemma? Jag

Vem köper födelsedagspresenter? Jag

Vem tar sovmorgon när båda är hemma? Han

Vem sköter räkningar, m.m? Båda

Vem är latast? Med tanke på hur många jag det fanns på dom här frågorna .. HAN





Lite crepy att se det såhär framför sig .. gör ju nästan allt ju ... ush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0