Söndagsmys/arbete

Idag blir den en lungn och trivsam dag .. hoppas ja , för det har det varit hittils .. =)

idag så har jag varit på 2årskalas .. lilla olivia fylle .. så söt .. kul ...

imorron börjar ja kvart över sex så derför blir detta en tidig kväll ska göra i ordning mat låda osv sen .. ska ner till ica och handla nått att dricka =) .. sen blir den en promenad och sen mys i soffan ..



Hanna min älskade .. du ska nu vara stolt över mig .. då jag cyklat i dag ska gå promenad sen ... OCH jag har inte rört chokladen sen igår då jag endast tog en rad ... jag är gör stolt över mig själv .. men eftersom vi göra detta lite tillsammans du&jag .. så hoppas ja att du är stolt över mig och sköter dig nu i degerfors hehe .. =) GÖR INTE NÅTT JAG INTE SKULLE GJORT .. (allså är det fritt fram med allt ) hehe ..


JESSIE jag saknar dig ... har ju sagt att det inte få gå för länge imellan att vi leker =)


Saknar alla just nu .. Lena sara ullis .. aaa you name it ! alla .. kan inte ens skriva upp alla .. =)


Syrran opererade min fot förut också .. kan dock gå nu ialf .. vilket ja inte kunnde spec mkt förut .. men efter en massa pillande med en vass kniv och sax , och minst inte alla små åskådare .. hehe .. olivia - Aja .. Oj Oj aj .. hihi

nej handla sen promenade .. jepp jepp ... vårkänslor och allt kommer på samma gång .. pöss





                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0