Solsken och kärlek

Jepp ... snacka om att vakna till detta underbara solsken de var ju riktigt mysigt ,, så nu hoppas man ju på lite kärlek också .. haha ....

igår så vart det faktiskt sent .. inte bra ! Jaja sånt händer det med hehe ..

Igår insåg jag också vad tacksam jag är för allt .. vilket jag tycker att man ska vara ovadsett vilket läge man är i ,.Det finns alltid nått att vara tacksam för , man behöver bara tänka lite extra på det eller hur?! Du tittar dig i spegeln tex och tänker ush vilken ful näsa jag har ,, ? Ja men titta på dina läppa dina ögon och allt runt om .. vad tacksam för det du är nöjd med och använd det ist för att tänka på de andra .. Och var tacksam för det du har ist för att tänka på hela tiden på det du vill ha ..

Hatar folk som tex måste köpa nya saker för dom säger att ja men då mår jag lite bättre ialf !! BULLSHIT så fort den där nya förbannade saken så gör den dig olyklig igen och aha du tillochmed kanske måste köpa en ny .. varför vilja ha kortvarig lycka när man kan se till att få långvarig ..

Igår satt jag här och tänkte .... Min Hanna har jag känt i hela 11 år snart, tänkte då allt vi har gjort tillsammans (även fast man har glömt hälften) Tänk vad lycklig jag är som ens har haft äran att haft en kompis såå länge ..och sen har jag ju flera långvaraiga kompis har massor men ursäkta mg om jag tar reda på dom jag håller kär .. älskar er allihoppa det vet ni ...


!Ryktet sprider sig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Dyslexi?

2009-04-08 @ 12:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0