Påskparad

Jaha .. nu har man varit nere och tittat på Siri och olivia haha så söta dom var ... Siri var en kyckling och oliva var en påskkärring ....

Nu ska jag mikkis och hanna kolla på en film =) nice ... sen kommer syrran och hämtar mikkis , mikkis tjatar konstant om att hon vill sova här en natt till NEJ !!! ungen är inte ett problem haha men hennes hemlängtan efter mamma är .. shit allså .. haha igår var nog den enda gången hon inte grät efter sin mamma och att hon ville hem .. visst nu var ju robin (hennes bror här ) men fattar endå inte .. haha och en natt till nej de går inte .. haha. Men det är väl så ,hon var ju alltid med hennes mamma när hon var liten och ja så fort dom ska nånstan och allt .. så är det ju lite fortfarande .. så det är ju klart att hon längtar .. men när hon var yngre så var hon inte lika jobbig hon kanske inte hadde kommigt på då att man kan ju faktisk ringa till mamma och gråta lite haha ..


Nej sitta inne dag i dag känner jag ... ush vilket jävla väder .. när det har varit så fint , måste det då blåsa iskallavindar och vara sååå jävla rått ute ...

Köpte igår en anti dragsele till bamse ... (han drar inte mkt men tillräckligt så att jag får ont i axeln ) Köpte medium tänkte de måste han ju kunna ha ... NEJ ikke .. det var knapp så acela kunnde ha den .. och hon är inte ens 1 år ...Så nu när jag endå var nere till stan ..Så gick jag in på arken och böt till Large ... Kom hem och skulle testa PERFEKT !! gött ... var då tvungen att prova ute med han .. haha underbart .... kan det vara sant ? tänkte jag hela tiden .. min bebis bamse gick fot med mig hela tiden .. han fatta derekt ... fy fan va gött det ska bli nu med promenaderna ...


nej ska titta på film nu .. herrråååå =) pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0