Party Fredag

cmnsakgl
Ja förhoppningsvis ialf .. värkar som flera v min vänner börjar dra sig ur .. typiskt ibland asså .. men får hoppas på att dom dyker upp ialf ..

Jaha .. dagen har bestått så länge av , promenad och mys med dogzen .. minna bebisar =) skulle nog inte klarar mig utan dom ..


Jaha jag börjar ju nu på måndag också .. nån slags praktik liknande ? . börjar ialf .. kvart över sex på morgonen .. ush .. låter inte kul men får hoppas att det går till väga och blir bra . Lite nyfiken är man ju på vad man ska göra osv ..
Rädd är jag nog för att jag får rutiner haha har knappt haft det sen jag gick i skolan . Men mysigt dock det här med att bestämma vad man ska ha till matlåda osv .. då kan ja ju ha min nyttiga skit som inte björn är så förtjust i .. Hoppas på att praktiken och den nyttiga maten bidrar ialf till viktminskning .. Så det fanns mer posetiva saker . ist för att tänka på att man börjar så tidigt :P men samtidigt som jag gör det måste jag ju sluta ganska så tidit ialf ? då har jag ju hela dagen på mig att hitta på roliga saker =) och framförallt att vara med vovvarna hehe .. dom kommer ja sakna mest när man är borta flera timmar ... hehe .. björn kan man ju ialf ringa och prata med om den krisen skulle dyka upp ..

Hanna och ja har beställt ett piller också ?!!!! hmmm ... livrädd men de ska bli kul .. tycker egnkligen inte om sånnadär bantningspiller .. absolute inte .. men tänkte också man måste ju testa .. haha vad har man att förlora .. detta var nått nytt piller som kom ifrån norge .. nushape .. hette det .. ska tydligen vara jävligt bra .. det som fick mig att välja det, det var att dom tillochmed gjorde reklam för det på expressen eller aftonbladets hemsida .. jepp jepp .. så det är bara vänta och se när dom kommer ..

jaha nej .. ska göra nått lätt och kaka tror ja .. kanske en omelett ? .. eller nått .. känner att magen börjar bli lite hungrig ialf ..

längtar tills ikväll .. ska bli riktigt kul .. hoppas ja ialf .. full och glad kexchoklad .

cmnsakgl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0