Måndag






Emma är här och hälsar på idag =) kuligt .. var ett tag sen faktiskt ..

Ska antagligen upp till jessie också .. nu jävlar kommer frostie att föla =) hon håller på att bädda och greja .. så om hon inte fölar nu så får vi sitta och fölvaka hela natta !!! Det vart ju inget förra gången .. men nu jävlar blir det =) mäktigt!!


Azania ska upp till mamma i dag också .. mamma har det lite tomt hemma så hon ville låna tösa .. klart hon får .. azania behöver springa av sig också som hon är nu .. haha vårkänslor så det skriker om de =) såhär har hon aldrig varit . busar tillochmed med toarullar .. vilket hon inte ens har visat intresse för förut .. ?! hmm .. men de är absolute kul att titta på .. specellt när man inte är van hehe

Hanna är och jobbar nu =( tråååkigt .. haha har ingen att skratta åt hehe hon e ju såå knäpp lilla hallon .. igår när vi var hos mamma och pappa .. så busade jag lite med mamma i vanlig årdning .. hehe slutade med att hanna låg på köksgolvet och skratta så tårarna sprutade .. haha roligt värre kan man säga .. mamma ska köra mig och hanna till ludvika här i veckan .. då hanna ska hämta värsta bebis vovven .. ska bli intressant .. såå söt .. VÄRKLIGEN .

Och så hittade ju självklar mig bror golfbollar i går .. så vi samlade ihop gänget och skulle skjuta lite .. slutade med att mamma skratta så hon grät för min bollteknik . !! JAG GJORDE MITT BÄSTA ... sådär som man gör på tv typ .. träffade väl bollen på mitt 7slag haha ... det var ju 10000 år sedan jag spelade golf ... haha .. men efter några gånger japp då åkte den lååångt .. hehe ... första slagen kom ialfall över blomlisten .. =)

Ska väl packa lite grejer nu ifall jag måste ge mig av .. eller ja jjag kommer ialf åka =)  sen ska jag ringa mor min. och kolla vart hon är ... hon skulle köra min morbro till tåget =) han har ju självklart varit här över påsk .  stockholmaren !!! Har varit ganska snäll mot han denna påsk faktiskt .. haha .. vi brukar annars inte komma överens .. men tyckte att det gick bra nu =) hehe kanske är åldern.. =) får skylla på den ialf ..

nej nu ska jag avsluta här så gött så .. hehe ... puss hej ..


OBS : tar med mig datorn upp till jessie .. ifall ni kommer sakna mig på msn också.. kommer säkert blogga om händelserna där uppe .. och lägga upp kort på nyfödningen ..  =)

pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0