Lördag/sliten

Jaha .. igår var man ju på fest .. kunnde varit roligare .. men massa chockar kom upp och ja det vart inte en så skön stämning derekt eller ja ... jag vet inte .. sen så vart man lite fuller och skulle gå och köpa pizza sen vart det sängen ..


Idag .. så har jag och hanna varit på stan och kollat på de fina bilarna som stod där .. vårkänslorna sprudlade hehe .. =)
Sen så fikade vi med min mor och far och syster och magnus och självklart lilla siri .. Cycklade senare och köpte cigg och vidare till tivolit där vi skulle möta Maja och sofia och dom igen .. Slutade ju självklart detta med en karusell .. märkte då tydligt att man inte var 14 längre haha .. ush va dåligt jag mådde haha ... Sen bar det hem .. och nu har vi legat utslagna i soffan ett tag ,, ush ... blivigt riktigt allert hanna och ja nu .. ska ju vara snygga i sommar .. hihi eller ja detta vi försöker med är vi ju redan .. ASG!!!

Nej ska ner till affären och handla .. sen så vet ja faktiskt inte vad vi ska hitta på .. men det märks väl ...

hvesalgiö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0