Dyslexi??????!!!!

JA... Eftersom det tydligen någon anonym som undrar sååååå JAAA mitt problem .. och ibland så skriver jag så snabbt att jag inte inner med bokstäverna och bryr mig väl inte så mkt om stavningen .. huvudsaken är väl att folk förstår vad fan jag skriver ......



Min kväll har ialf varit bra ... MKT bra .... Jessie och hanna har varit/är här i vanlig årdning .. haha att vi inte tröttnar på varann ?! Man gör väl inte det när man endå är sååå lika och endå så olika ... Och roligt har vi ju .. och har vi inte det så hittar vi på nått ...

Jaha .. nej har titta på film på ( HATA Göteborg) helt okej men inte nån höjdare ,....Funderar på att kanske kolla på nån annan film ?Har inte bestämt det än ... Eller så kanske ja och björn tar in boxen till oss i sovrummet vem vet =)


nej ska kolla vidare... God natt ,,,,


lgger in två nya recept i morron då jag missat det i dag


Kommentarer
Postat av: Din skogsbär

Nämen, vilken är så feg som inte vågar skriva namnet ? Och vart har den personen skrivit någonstans ?

2009-04-09 @ 14:01:52
Postat av: Marika

Hatar när fölk är anonyma,

Jävla fegisar....

2009-04-09 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0